ניקוי פיח מהמנוע

קרבון קלינינג חוות דעת

לחברת Engine Clean המרכז לניקוי פיח מהמנוע, ניסיון עשיר בכל הנוגע לאחזקה וטיפול ברכבים. אנחנו מבצעים ניקוי פיח במנוע כבר למעלה מ-5 שנים, במקצועיות נטולת פשרות. צוות העובדים שלנו נעזר במכשירים המתקדמים ביותר ואנחנו מעניקים אחריות על כל הטיפול. נשמח להגיע עד אליכם הביתה, לבצע את העבודה במהירות וביעילות, כדי להבטיח כי כלי הרכב שלכם ימשיך לשרת אתכם לאורך שנים ארוכות. במאמר הבא נדבר על קרבון קלינינג חוות דעת וכל מה שחשוב להבין, רגע לפני שאתם מזמינים שירות מקצועי. הרבה עבודה לפנינו, בואו נתחיל כעת.

למה חשוב לקבל על קרבון קלינינג חוות דעת?

אנחנו עוד נדבר בהרחבה על קרבון קלינינג או בשמו השני, ניקוי פיח במנוע, אבל לפני הכל, אנחנו צריכים לזכור כי המכונית שלנו, משמשת אותנו כמעט כל הזמן. אנחנו נעזרים בה כדי לפזר את הילדים במסגרות וכדי להגיע לעבודה בזמן. כלומר, אם נשאיר את הרכב לטיפול, בידי מי שלא יודעים לבצע את העבודה שלהם כמו שצריך, מהר מאוד נגלה כי עלינו להתמודד עם תקלות ברכב אשר יביאו לקשיים טכניים בכל תחומי החיים שלנו.

בדיוק בגלל זה, כל כך חשוב לצאת לדרך אחרי שקיבלנו קרבון קלינינג חוות דעת. אין מי שרוצה להפקיד את הטיפול ברכב שלו בידי מי שאין להם את הניסיון הדרוש. לכן, לפני הכל, אנחנו תמיד ממליצים לצאת לדרך אחרי שערכתם את הבירורים הדרושים. אל תשכחו כי הטכנולוגיה משפיעה על כל תחום בחיינו וגם על תחום ניקוי הפיח במנוע. חשוב לבדוק האם אנשי המקצוע אותם הזמנתם משתמשים ונעזרים במכשירים המתקדמים ביותר לצורך העבודה.

חוות דעת לטיפול קרבון קלינינג
חוות דעת לטיפול קרבון קלינינג

איך תדעו כי הגיע הזמן להזמין שירות?

אחרי שדיברנו בהרחבה על קרבון קלינינג חוות דעת, בואו רגע נצלול לעומק וננסה להבין, מדוע כל כך חשוב לבצע את הפעולה הזו. בגדול, המנוע של הרכב לא עובד כמו קסם, כדי שזה יצליח להמשיך לעבוד, הוא צריך לשרוף דלק אשר מייצר אנרגיה. האנרגיה מפעילה את הגלגלים ואלו מאפשרים לרכב להתקדם קדימה.

כחלק מתוצר הלוואי של פעולת השריפה, חלקיקים קטנים של אבק ופחם, נוטים להידבק לחלקים שונים בתוך המנוע ולהכביד עליו. אמנם, האגזוז והממיר הקטליטי נמצאים שם כדי להפחית את שיעור זיהום האוויר ברכב וכדי להוציא את הפסולת החוצה. אבל הם אף פעם לא מצליחים להוציא הכל. עם הזמן, הרי שהמנוע מתחיל לאבד מכוחו, בשל הפסולת שהצטברה בחלקיו השונים.

באופן כללי, אנחנו, אנשי המקצוע של חברת Engine Clean המרכז לניקוי פיח במנוע, מאמינים כי יש לבצע את תהליך הניקוי לפחות פעם בשנה, כל עוד מדובר על רכב שכבר חצה את 30 אלף הקילומטרים הראשונים לפחות. אבל, ישנם סימנים לכך שהגיע הזמן לבצע את העבודה בדחיפות. אם שיעור צריכת הדלק של הרכב עולה בצורה משמעותית, אם מרגיש כאילו 'הרכב לא סוחב', אם הרכב לא עובר טסט כי הוא פולט זיהום אוויר בשיעור גבוה מדי, זה הזמן לחפש קרבון קלינינג חוות דעת ולצאת לדרך.

מה כוללת העבודה של קרבון קלינינג?

מהרגע בו אתם מזמינים את השירות לניקוי קרבון וקובעים תאריך לטיפול, אנשי הצוות שלנו מגיעים עם המכשירים המתקדמים ביותר ומתחילים לטפל במנוע. משך העבודה הוא משהו בין שעה לשעתיים לכל היותר. הטיפול של קרבון קלינינג נעשה כולו בבית הלקוח, כך שאתם לא צריכים לחשוש מאובדן של זמן יקר. כאמור, חשוב לנו, אנשי המקצוע, להביא לכם שירות מצויין, אשר לא יגרום חלילה, לנזק ברכב אלא רק ישפר את תפקודו לאורך הזמן.

קרבון קלינינג חוות דעת האם מומלץ
קרבון קלינינג חוות דעת האם מומלץ

כמה פרטים חשובים לפני שמזמינים את הטיפול

מחיר העבודה מתחיל ב- 450 ש"ח. ישנם משתנים שיכולים להוסיף על המחיר, אם המנוע גדול במיוחד או אם עבודת האחזקה הקודמת הייתה לפני זמן מה. אנחנו מאמינים כי מדובר על שירות משתלם, לא רק משום שהוא במחיר משתלם לכל כיס, אלא, כי הוא מונע תקלות לאורך השנים.

ניקוי קבוע, יכול להפחית את הבלאי הטבעי של הרכב, להוריד בשיעור צריכת הדלק וכן הלאה. כך שאם נסתכל על המשמעות של השירות לאורך הזמן, אין ספק כי מדובר על מהלך משתלם במיוחד. לקבלת מידע נוסף, הנציגים של Engine Clean המרכז לניקוי פיח מהמנוע, כבר ממתינים לכם ממש עכשיו.

5/5 - (25 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן