ניקוי פיח מהמנוע

ניקוי פיח במנוע – הדרכים והשיטות לטיפול

אמנם, שיעור מחזיקי הרכב בישראל הוא גבוה במיוחד, אבל, עדיין, לצערנו, ישראלים רבים לא מודעים לשלל הפעולות אותן ניתן לבצע, כדי לשמור על הרכב מפני בלאי ושחיקה לאורך זמן. התפקיד שלנו, חברת Engin Clean המרכז לניקוי פיח מהמנוע, זה לשתף בידע המקצועי העומד לרשותינו ולעשות כל מאמץ, כדי שגם אתם, תשכילו להזמין שירות של ניקוי פיח במנוע, במחיר משתלם אשר יהפוך משתלם יותר לאורך זמן. רגע לפני שכנס בעובי הקורה, נספר לכם כי יש לנו חמש שנות ניסיון בתהליכים הנוגעים לניקוי פיח במנוע. אנחנו מעניקים שירות בבית הלקוח ועושים הכל, כדי שהעבודה תיעשה במהירות ובצורה הטובה ביותר. במאמר הבא נשתף אתכם בכל הידע הטכני הדרוש לכם. מתחילים ממש עכשיו.

מדוע ניקוי פיח במנוע הוא חשוב כל כך?

כאמור, ציבור מחזיקי הרכבים בישראל הוא גדול במיוחד ועדיין, למרבה ההפתעה, ישראלים רבים מתייחסים לרכב שלהם, כאילו פעולתו המצוינת, היא הדבר המובן מאליו. כלומר, רבים לא יורדים לעומק העניין ומנסים להבין, איך הרכב עובד ומה אנחנו צריכים לעשות כדי לשמור עליו. בשביל זה אנחנו כאן ונסביר הכל כעת.

המנוע פועל, בזכות דלק אותו הוא שורף במנוע. תהליך השריפה, יוצר אנרגיה אשר מפעילה את הגלגלים ואת כל חלקי המנוע בהצלחה. כתוצר לוואי של פעילות המנוע, נותרים גרגירי פחם ואבק, שמן ומולקולות נוספות, בתוך המנוע. אמנם, לא מעט מהפסולת המנוע יודע להוציא החוצה, בזכות הממיר הקטליטי של הרכב, אבל זה ממש לא מספיק.

ניקוי פיח במנוע, הוא, פשוטו כמשמעו, תהליך בו אנחנו מנקים את המנוע ומאפשרים לו להמשיך בפעילותו התקינה לאורך זמן. ישנן סיבות רבות לכך שהפעולה הזו נחוצה. החל מהפחתה של זיהום אוויר, כלה בירידה בצריכת הדלק של הרכב ובהמשך, מניעה של בלאי ושחיקה לאורך הזמן.

ניקוי פיח במנוע
ניקוי פיח במנוע

עבור מי מיועד השירות של ניקוי פיח במנוע?

נתחיל בכך שהמומחים של חברת Engine Clean המרכז לניקוי פיח מהמנוע, ממליצים על ניקוי פיח במנוע, פעם בשנה לפחות. אמנם, אם אתם מחזיקים ברכב חדש מהחברה, הרי שאתם אולי יכולים להמתין עם הזמנה של שירות מהסוג הזה. אבל, כל עוד הרכב שלכם כבר גמע את שלושים אלף הקילומטרים הראשונים לפחות, אם הרכב נמצא בבעלותכם, או אם הוא הגיע מנהג אחר, אשר מחזיק ברכב לפחות חמש שנים, זה הזמן להזמין את השירות. ישנם עוד כמה סימנים מובהקים לכך שיש לבצע ניקוי פיח במנוע בבהילות:

  1. אם הרכב 'לא סוחב': כל נהג מכיר את התחושה הזו, הוא מנסה 'לסחוט' את דוושת הגז ובכל זאת, הרכב כמו לא ממשיך לנוע. אנחנו יכולים להניח כי הסיבה לכך נעוצה בכך שהמנוע צריך להתמודד עם עודף של אבק ופחם שהצטברו בחלקי המנוע השונים.
  2. אם הרכב צורך דלק בשיעור גבוה: באופן טבעי, גם אם אינכם מומחים לדבר, אתם כבר וודאי מבינים כי כל עוד לא נבצע ניקוי פיח במנוע בזמן, הרי שהאבק והפחם יכבידו על החלקים השונים במנוע וזה ידרש 'לשרוף', אנרגיה רבה יותר, כדי להגיע לאותן תוצאות. צריכה מוגברת של דלק היא גם מזיקה לסביבה וגם, בחישוב פשוט, עולה לכם הרבה מאוד כסף.
  3. אם אתם לא מצליחים לעבור טסט בגלל טענות על עודף זיהום אוויר: המדינה קובעת סף מסוים של זיהום אוויר אותו רכב רשאי להפיק כדי לעבור טסט בהצלחה. לעיתים, כאשר לא מבצעים ניקוי פיח במנוע באופן קבוע, הרכב פשוט לא רשאי לעבור את הטסט.
שירותי ניקוי פיח במנוע
שירותי ניקוי פיח במנוע

מה מחיר השירות? וכמה פרטים טכניים שכדאי להכיר

השירות ניתן בבית הלקוח ועורך בין שעה לשעתיים לכל היותר. כלומר, אם אנחנו לוקחים בחשבון כי עבודת האחזקה נועדה להגן על הרכב מפני שחיקה מואצת וטיפולים במוסך, הרי שכבר העובדה כי השירות לא גוזל לכם זמן ויכול לחסוך לכם לא מעט שעות המתנה בעתיד, צריכה לגרום לכם להזמין את השירות מוקדם ככל הניתן.

המחיר עבור השירות הינו החל מ- 450 ש"ח. קחו בחשבון כי במקרים מסוימים המחיר עולה. הכל תלוי בנפח המנוע ובפעם האחרונה בה נעשו עבודות התחזוקה הללו. אם יש לכם שאלות ואם אתם מעוניינים להבין טוב יותר מה יש לעשות ברכב שלכם, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו ולקבל מענה מנציגי השירות.

5/5 - (25 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן