ניקוי פיח מהמנוע

מתי והאם יש צורך בניקוי פיח במנוע?

עם יד על הלב, כמה כסף הוצאתם על הרכב שלכם? מהרגע בו רכשתם אותו בשמחה וגאווה גדולים ועד היום. כמה כסף יצא על דלק, ביטוח, תיקונים פתאומיים? אנחנו מניחים שלא מעט. לא, אנחנו כנראה לא נצליח להוזיל את מחירי הדלק, אבל אנחנו כן יכולים להיות כאן בשבילכם כדי לתת לכם את הכלים לשמור על המנוע שלכם בצורה הטובה ביותר. ניקוי פיח במנוע זו טכניקה שמאפשרת לנו לשמור על הרכב שלכם עובד בצורה טובה לאורך פרק זמן ארוך יותר.

ניקוי פיח במנוע זו פעולה שעושים אחת לשנה

אם אתם נמצאים כבר בסיטואציה בה הרכב שלכם לא עובד כמו שצריך, אנחנו כבר יכולים להגיד עכשיו, בלי להכיר את המקרה שלכם לעומק, שכדאי לכם מאוד לתאם כבר עכשיו זמן הגעה לצורך טיפול. אבל אם אתם לא רואים בעיה ברכב, אנחנו ממליצים לכם לבצע את הטיפול פעם בשנה.

הסיבה היא שניקוי פיח במנוע הוא מטבע הדברים לא משהו שאפשר לעשות פעם אחת שכן עם כל הפעלה של המנוע הפיח יצטבר מחדש. אנחנו מדברים על טיפול שהוא רלוונטי עבור כל סוגי הרכבים. במקרה הזה אין אפליה בין וותיקים וחדשים חוץ מזה שאת הנזקים של הימנעות אנחנו נראה על רכבים ישנים באופן יותר דרמטי.

ניקוי פיח במנוע זו עבודה שעושים כדי למנוע תקלות

בניגוד לעבודות שונות שעושים ברכב, שתפקידן לעזור לפתור כל מיני תקלות, במקרה הזה אנחנו מדברים על מה שהוא תהליך מניעה. כלומר, המטרה היא למנוע את המפגע הבא, את התקלה הבאה.

לכן העבודה של ניקוי פיח במנוע, או בשמו הלועזי: קרבון קלינינג הוא לוודא כי כל הפיח שהצטבר במנוע, הכביד על המערות השונות, חסם את השסתומים ועוד, יוצא באופן כזה שלא פוגע בתוך פנים המנוע. מדובר מטבע הדברים על פעולה מורכבת הדורשת ידע ויכולת. אבל, באותה נשימה מדובר על מה שבאופן חד משמעי יגן על הרכב שלכם בעתיד.

אנחנו יודעים שאתם עמוסים במשימות, אולי לטפל ברכב שלכם נמצא בתחתית סדרי העדיפויות, אבל אנחנו גם יכולים להגיד כי תחזוקה שוטפת של הרכב, ביצוע של קרבון קלינינג אחת לכמה זמן, היא הדרך שלכם להימנע משורה של תקלות שעלולות להתרחש בהמשך.

אל תחשבו שתקלות ברכב זו גזרת גורל. מדובר במה שיש לו הסבר ושעל ידי טיפול נכון אפשר פשוט לטפל בו בצורה הטובה ביותר. אנחנו כמובן נמצאים כאן כדי לתת לכם את המענה המקצועי הטוב ביותר כדי לשמור על הרכב שלכם בצורה מצוינת גם שנים ארוכות קדימה.

טכנולוגיה מתקדמת ומכונות חדישות – זה אנחנו

חברת Engine Clean נעזרת בטכנולוגיה חדישה יחסית שמאפשרת לנו לבצע עבודות שלא היינו יכולים לבצע בעבר. היום אנחנו יכולים להגיע לנקודות במנוע שבעבר לא היינו יכולים להגיע אליהן ולכן אנחנו גם יכולים להיות גאים ולהגיד שזה לא משנה איזה כלי רכב תביאו בפנינו אנחנו בטוחים שנוכל לעזור.

אנחנו כמובן מגיעים עד בית הלקוח מה שמעורר גם כן את השאלה, למה אתם עד היום לא יצרתם קשר? הרי מדובר על פרוצדורה כל כך פשוטה מבחינתכם למה שלא תדאגו לכך שהיא תקרה? בדיוק בזמן שמתאים לכם.

נשמח לעזור לכם בכל שאלה

אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בתהליך בכל שאלה וכדי להביא לכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר שאנחנו יכולים להביא. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך האתר שלנו באינטרנט.

5/5 - (14 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן