ניקוי פיח מהמנוע

ניקוי פיח שסתומים

רבים מאלו שנוהגים בכלי רכב פשוט לא יודעים ממה הרכב מורכב. הם כמעט ולא משקיעים מחשבה באופן בו המערכת עובדת, בדרך כלל היא משרתת אותם היטב וזה מספיק להם בהחלט. אלא שכמובן, כלי רכב לא עובד כך סתם ללא כל עזרה. מדובר על מערכת משומנת היטב שתפקידה הוא לתת את המענה הטוב ביותר כדי לאפשר לרכב לזוז.

ניקוי פיח שסתומים – האם חשוב לבצע ניקוי עבורם?

המערכת למעשה תלויה קודם כל, בראש ובראשונה, במנוע. המנוע הוא מה שמאפשר לרכב לנוע בעזרת שריפה של דלק המייצרת אנרגיה ומאפשרת לרכב לנוע. האנרגיה הזו היא אנרגיה שצריכה לצאת ולאפשר לגלגלים לנוע מצד אחד, אבל בצורה מבוקרת. את הבקרה הזו עושה מערכת השסתומים עליה אנחנו צריכים לשלוט ואותה עלינו לנתב בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים.

למה צריך לבצע ניקוי פיח שסתומים?

פיח במנוע היא תופעה נפוצה. קרבון קלין זו פעולה מוכרת בעולמות הרכב. שכן מטבע הדברים, במקום בו נשרף דלק בכל יום, אנחנו נראה פיח במנוע כחלק אינטגרלי מתהליך השריפה. הבעיה תמיד מתחילה כאשר אנחנו רואים איך הפיח מתחיל להצטבר. אתם, אלו הנוהגים ברכב, תוכלו לזהות את זה כשהרכב ישמיע רעשים מוזרים, יהיה מין 'רכב לא סוחב' וכיוצא באלו.

הרבה פעמים פשוט מדובר על תוצאה של הצטברות פיח על חלקים שונים במנוע מה שכמובן, מונע מהרכב לנוע באופן חופשי. כאשר הפיח מצטבר בשסתומים הבעיה היא אפילו חמורה יותר. ניקוי פיח ממנוע הוא מה שאנחנו חייבים לעשות במקרה הזה משום שהשסתומים, כידוע, הם אלו שאחראים להוציא את האנרגיה מהמנוע לשאר חלקי הרכב באופן מבוקר.

אם אלו סתומים מתרחשים שני דברים: הראשון הוא שחלקי הרכב השונים לא מקבלים את מה שהם צריכים. הדבר השני הוא שהמנוע עצמו פשוט סופג אנרגיה שעלולה ממש להביא לפגיעה משמעותית בו. לכן, כאשר אתם רואים שמתחילה להיווצר תקלה, זה הרגע שלכם לפנות עבור ניקוי פיח במנוע.

ניקוי שסתומים מפיח

ניקוי פיח שסתומים חייב להיעשות בזהירות

ניקוי פיח שסתומים נשמע מהצד כמו פעולה קלה. הרי מה הבעיה פשוט לנקות? ניקוי פיח שסתומים צריך להיות משהו שקל לעשות לא? אבל האמת היא כי מדובר על פעולה הרבה יותר מורכבת מזו. ניקוי פיח שסתומים זו עבודה שצריך לעשות אותה בצורה טובה וממוקדת כדי להגיע לתוצאה הרצויה בסופו של דבר. מדובר על עבודה שיש בה אלמנטים של עדינות, היכרות עם המנוע ועוד.

היום, אנחנו גאים להגיד, כי ניקוי פיח שסתומים כבר לא צריך להיעשות באמצעים ישנים ולא רלוונטיים. היום אנחנו יכולים להיעזר בטכנולוגיה הטובה ביותר שקיימת כדי לבצע ניקוי פיח שסתומים בצורה טובה.

אז בקצרה, מה הסימנים של שצריך לבצע ניקוי פיח לשסתומים?

כדי שלא תפספסו את העובדה כי אתם צריכים לבצע ניקוי פיח שסתומים, הכנו עבורכם רשימה קצרה שתעזור לכם לזכור את כל מה שחשוב שתזכרו בעל פה:

  • ניקוי פיח שסתומים יש לבצע כשהרכב 'לא סוחב'.
  • ניקוי פיח שסתומים יש לבצע כאשר אתם שומעים רעשים מהמנוע או פשוט רואים עשן עולה מהמנוע.
  • ניקוי פיח שסתומים אתם צריכים לעשות כאשר הרכב עובר מכסת קילומטרים מסוימת: יכול להיות שכרגע הכל נראה בסדר, אבל אין זה אומר שהכל בסדר. הרכב צריך לעבוד באופן חלק לאורך זמן ובהחלט יכול להיות שגם אם הכל נראה תקין הפיח ממשיך להצטבר. כך שלאחר פרק זמן מסוים ההמלצה היא תמיד לבצע ניקוי פיח שסתומים שיאפשר לכם לשמור על הרכב לאורך זמן.

למה דווקא אצלנו ב-Engine Clean?

כאמור, ניקוי פיח שסתומים זו לא המלצה, זו החובה שלכם כלפי הרכב שלכם והדרך שלכם להבטיח כי לא תמצאו את עצמכם נאלצים להתמודד עם שורה מטרידה של תקלות מעצבנות. אנחנו כאן כדי לעזור לכם וכדי לאפשר לכם להמשיך לנהוג ברכב שלכם פשוט בלי שום בעיה. בדיוק בגלל זה אנחנו ממליצים לכם להיות איתנו בקשר ולקבל שירות מעולה .

חמש שנים של ניסיון בטכנולוגיה מתקדמת, ניקוי פיח מהמנוע עד הבית ומחירים משתלמים, הם אלו שעושים את ההבדל. המחירים שלנו הם מחירים שנעים בין כמה מאות שקלים, תלוי במקרה. נשמח להציג לכם אותם בשיחה אישית.

5/5 - (14 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן