ניקוי פיח מהמנוע

איזה טיפול כדאי לעשות כדי לשמור על חיי המנוע?

רכישה של רכב היא לא דבר זול. במדינת ישראל, בנוסף על התשלומים שכולנו נאלצים לשלם כדי להחזיק ברכב, שהוא לא פעם כלי מרכזי בחיים של כל משפחה ישראלית, עלינו לשלם בכל חודש סכומים אדירים לתיקונים שונים בנוסף לדלק ולביטוח שכמובן לא עושים את החיים קלים יותר. מכיסה של משפחה ישראלית ממוצעת יוצא הרבה מאוד כסף על אחזקה של רכב על כל המשתמע מכך. הדבר שאתם יכולים לעשות כדי למנוע את זה וכדי למנוע תקלות שונות שכמובן תמיד מגיעות בתזמון גרוע, הוא לבצע את הפעולות הנדרשות כדי לשמור על חיי המנוע שלכם.

המנוע הוא לב ליבו של הרכב!

בסופו של יום המנוע הוא מכונה מורכבת שכן הוא צריך לעשות משהו שבאופן אוטומטי שם אותו בסכנה. נסביר רגע. בניגוד למדף למשל , אין כמעט דברים שיתרחשו שיובילו לשחיקה שלו. הרי לכתחילה הוא עוצב באופן כזה שעל פניו אמור להשאיר אותו על תילו כל עוד אף אחד לא עשה עם זה שום דבר, בהנחה שהתקינו אותו כנדרש כמובן.

אבל בכלי רכב המצב שונה. למה? משום שהתנועה של כלי הרכב מתאפשרת רק בזכות שריפה של אנרגיה. מה זאת אומרת? המנוע של כלי הרכב שורף דלק. השריפה הזו מייצרת אנרגיה חמה שמזיזה את הבוכנות שגורמות לגלגלים לנוע. למעשה ההבדל בין רכב טוב לרכב לא טוב הוא מידת היכולת של המנוע להזיז את הבוכנות.

המחיר אגב של רכבים רבים ישתנה בהתאם לכך, בהתאם לרמת הביצוע של המנוע. מכאן שהרכב מעמיד את עצמו בסכנה לכתחילה. כאשר הפעולה המרכזית של המנוע היא לשרוף דלק מטבע הדברים תפקידו של היצרן הוא לדאוג לכך שאת הפעילות המסוכנת הזו ניתן יהיה לבצע במקום שיש בו אוורור מספיק וניקוז של פסולת רעילה.

ניקוי פיח מנוע – על מנת לשמור על נקיות המנוע

אם פעם שאלתם את עצמכם מה התפקיד של האגזוז, אנחנו שמחים לספר לכם שהוא להוציא ולנקז את הפסולת שנגרמת כתוצאה מהשריפה של הדלק. האגזוז למעשה מוציא את הפיח שנדבק לדפנות של המנוע. הפיח נדבק כמובן כתוצאה מטיפות השמן שחודרות אל המנוע, לא הורסות אותו בפני עצמן אבל כן מדביקות אליהן פיח שהולך ונערם בצדדים וסותם בין היתר גם את השסתומים שאחראים לאוורור.

במקרים טובים יחסית כל מה שיקרה זה שהמנוע לא יעבוד כמו שצריך וייווצר מצב שהוא רכב 'לא סוחב' אבל במקרים חמורים אנחנו מדברים על הידרדרות שעלולה להביא לשורה של תקלות שיחמירו.

ניקוי מנוע הוא תהליך בו אנחנו מוציאים את כל הפיח המיותר הזה, יש מי שמכנים את השם של הפעולה במונח הלועזי: קרבון קלינינג, הכוונה היא לניקוי פיח מהמנוע כמוסבר כאן.

גם ככה אתם מטפלים ברכב, לא תקדישו זמן למנוע?

לפני טסט יש כמו 'חגיגה של תיקונים'. אנחנו אמנם חושבים שאת התיקונים הללו היה צריך לבצע בלי קשר לטסט אבל מבחינתו זו הזדמנות טובה לספר לכם שהמטרה היא לא תמיד רק לכבות שרפות. אנחנו לא רוצים שרק תתקנו את מה שנהרס. המטרה היא גם למנוע במידה רבה את מה שעלול להתרחש. אם אתם גם ככה דואגים לרכב, למה לא להביא מי שינקה את המנוע מפיח וככה ימנע את התקלות הבאות?

חברת Engine Clean נשמח לעזור

אנו נמצאים כאן עבורכם עם טכנולוגיה מתקדמת וטכנאים מצוינים שישמחו לעזור לכם בכל שאלה. חמש שנים של ניסיון בנוסף לטכנולוגיה חדישה מאפשרת לנו לקחת כל רכב, בין אם ישן ובין אם חדש ולדאוג לו באופן כזה שיאפשר לכם להימנע מתקלות לאורך הרבה מאוד זמן. ניקוי פיח או קרבון קלינינג, זו המומחיות שלנו. אנחנו מחכים לכם כדי לתאם זמן הגעה לצורך טיפול, כבר עכשיו.

5/5 - (12 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן