ניקוי פיח מהמנוע

כיצד ניקוי מנוע יכול להגדיל את ערך מכירת הרכב שלכם?

אם החלטתם למכור את הרכב הישן שברשותכם, אחד הדברים שיכולים להשפיע באופן משמעותי על הסכום שתקבלו תמורתו הוא מידת הטיפול והתחזוקה שבוצעו בו לאורך השנים.

אחת הפעולות החשובות ביותר בהקשר זה, ושהשפעתה יכולה להיות ממש דרמטית על המחיר (ומי כמונו הישראלים, אוהב להרוויח כמה שיותר :), היא ניקוי יסודי של המנוע. מנוע מטופל ומנוקה היטב ובכללי רכב מתוחזק עוזר למכור את הרכב בהרבה יותר כסף ובעיקר משיג אמון אצל הקונים הפוטנציאלים..

למה ניקוי מנוע תורם לעלייה בערך הרכב בעת מכירה?

ישנם מספר סיבות מרכזיות לכך:

  • מנוע נקי ומתוחזק מעיד על רמת תחזוקה גבוהה של הרכב, ולכן מגדיל את הסיכוי כי מדובר ברכב אמין ואיכותי.
  • ניקוי יסודי של מנוע מאריך משמעותית את חייו ואת המשך כושר פעולתו התקין. קונה פוטנציאלי יודע שהמנוע כנראה לא ייתקע לו בעתיד הקרוב.
  • מנוע נקי ומטופל פועל בצורה שקטה וחלקה בהרבה. הדבר תורם לחוויית נהיגה טובה ורמת סיפוק גבוהה יותר מהרכב.
  • ניקוי יסודי של המנוע יכול לחשוף בעיות סמויות ולאפשר טיפול בהן מבעוד מועד. מכאן שקונה פוטנציאלי יודע שסביר להניח שהמנוע נבדק לעומק וטופל כראוי.

כל הסיבות הללו תורמים לכך שקונה פוטנציאלי ירגיש בטוח ומרוצה יותר לשלם מחיר גבוה יותר עבור רכב עם מנוע מטופל ומנוקה כהלכה, בנוסף גם שאלנו קונה רכבים לפירוק הוא הצדיק לגמרי את הטענה.

קונה הרכבים שהתייעצו עימו הוא מטעם: Ecocar

כמה אחוזים ניקוי מנוע יכול להוסיף לערך הרכב?

על פי ניסיון של מומחים וסוחרי רכב משומשים, ניקוי יסודי של המנוע יכול להוסיף עד 15% נוספים למחיר המכירה של הרכב. כלומר אם רכב מסוים שווה כיום 100,000 ש"ח במצבו הנוכחי, לאחר ניקוי מנוע מקצועי ניתן יהיה למכור אותו תמורת 115,000 ש"ח.

זוהי עלייה משמעותית ביותר שיכולה "להחזיר" בקלות את כל עלות ניקוי המנוע, ואף להניב רווח נוסף ברמה של אלפי שקלים.

כמובן שהתוספת באחוזים משתנה בין רכב לרכב בהתאם לגיל, דגם, מצב כללי ופרמטרים נוספים. אך ניקוי מנוע מהווה "boost" רציני במכירת רכב.

לסיכום

אז התאכלס, בין אם מתכננים למכור מייד את הרכב הישן ובין אם רק בעוד מספר חודשים או שנים, כדאי לשקול בחומרה לבצע ניקוי יסודי של המנוע מראש. ההשקעה הכספית בטיפול זה צפויה להחזיר את עצמה בצורה מכובדת ביותר כאשר תגיעו לשלב המכירה הסופי.

5/5 - (25 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן