ניקוי פיח מהמנוע

אילו סוגי רכבים צריכים לעבור ניקוי פיח מהמנוע?

קרבון קלינינג, או בשמו בעברית: 'ניקוי פיח מהמנוע' הוא תהליך אותו יש לבצע אחת לשנה בכלי רכב שונים. המטרה היא אחת, לנקות את המנוע מהפיח שהצטבר שם לאורך שנה שלמה כדי לאפשר לו לנוע טוב יותר. אמנם אנחנו מדברים על תהליך שבישראל עדיין לא נחשב תדיר ושכיח, אבל מדובר על פרקטיקה שהיא בסופו של יום מוכרת ברכבים רבים.

ספוילר: כל סוגי הרכבים נדרשים לעבור את הטיפול!

ניקוי פיח במנוע הוא תוצאה של שאריות שמן המתערבבות עם פיח שלא יצא כנדרש דרך האגזוז, מה שמדביק את הפיח לחלקים השונים מהם מורכב המנוע. הפיח שנדבק ומצטבר למעשה מונע מהשסתומים של המנוע לעבוד כנדרש ולאוורר את המנוע באופן כזה שיבטיח את המשך העבודה התקינה שלו לאורך זמן. כך שללא כל צל של ספק אנחנו מדברים על מה שיש לבצע אחת לשנה לפחות, בין אם מדובר על רכבים חדשים ובייחוד כאשר מדובר על רכבים ישנים, כאלו שעברו 30 אלף קילומטרים ויותר.

  • רכבים פרטיים
  • רכבים מסחריים
  • אוטובוסים ומשאיות
  • טרקטורים וכלי רכב חקלאיים
  • אופנועים וכלי רכב מיוחדים
  • יאכטות וכלי שיט

מה הסכנות של מנוע שלא בוצע בו ניקוי?

בהתחלה נרגיש שהרכב 'לא סוחב' לאחר מכן הנזקים עלולים להיות כבדים יותר. בסופו של דבר, אם לא יתבצע ניקוי פיח מהמנוע באופן תדיר, התוצאות עלולות להיות הרסניות. מדובר על מה שמביא בסופו של דבר לקריסת מערכות .הממיר הקטליטי לא יעבוד כנדרש, הDPF ,EGR ועוד. חשוב לזכור שהמנוע הוא כמו המחשב של המכונית, המוח, מה שמפעיל את כל המערכות האחרות של הרכב. אם זה לא יעבוד כמו שצריך, על פי הוראות היצרן, התוצאות יהיו, בסופו של יום, הרות אסון.

מנוע שלא עובד כנדרש יכול להיות במגוון סוגי רכב

כאשר אנחנו מדברים על ניקוי פיח מהמנוע או 'קרבון קלינינג' אנחנו לא מדברים על מה שעלול להתרחש במקרה של כלי רכב. אנחנו מדברים על מה שיכול להתרחש במגוון רחב של מקרים נוספים. בין אם מדובר על משאיות, אופנועים, אוטובוסים, כלי שיט ועוד. למעשה, כל מה שיש בו את השילוב של שריפת דלק המייצר פיח ושמן, זה המקום בו צריך לבצע ניקוי פיח מהמנוע. אמנם כל כלי רכב דורש התייחסות אחרת שכן המנוע בנוי קצת אחרת. אבל אל תחשבו שמדובר על מה שמבצעים רק בכלי רכב פשוטים.

העבודה חייבת להיעשות בידי מקצוענים

כאמור, כל רכב דורש מענה קצת אחר. מעבר לכך, אנחנו מדברים על עידן בו הטכנולוגיה משתנה במהירות. מה שהיה נכון לפני שבע שנים לא יהיה בהכרח נכון להיום. לכן חשוב לבחור במי שמכירים את החומר היטב ויודעים כיצד להשתנות. כלומר, מי שמכירים מערכות מתקדמות, מכירים רכבים ישנים וחדשים גם יחד ופשוט יודעים לתת את המענה המלא לכולם.

הרי אין מי שרוצה לבצע ניקוי פיח מהמנוע כדי למנוע תקלות עתידיות ולגלות כי סמכו על האנשים הלא נכונים ושבדיעבד הטיפול הסב נזק רב יותר מתועלת.

הטיפול מתבצעי בבית הלקוח והיכן שרק תבחרו

אם אתם שואלים את עצמכם: מתי יהיה לכם זמן ללכת לטיפול הזה, אנחנו שמחים להגיד לכם שתהליך של ניקוי פיח מהמנוע יכל להתרחש בחצר האחורית שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבקש.

Engine Clean – אנחנו כאן בשבילכם

אנחנו עובדים בתחום בחמש השנים האחרונות, עם המכשירים המתקדמים ביותר בתעשייה. נשמח לעזור גם לכם מתי שתבחרו. אנחנו מחכים לכם ממש כאן לקבל את הבקשות שלכם ולעזור לכם על ידי טיפול מסור בכלי הרכב שלכם מההתחלה ועד הסוף. אל תחכו, צרו קשר עוד היום בטלפון או דרך אתר האינטרנט.

5/5 - (15 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן