ניקוי פיח מהמנוע

היתרונות של ניקוי פיח במנוע

ישראל היא מקום בו העולם של תחזוקת הרכב הופך רק בשנים האחרונות למה שרבים יותר מייחסים לו חשיבות. זה אמנם קצת מוזר, הרי בסופו של יום אנחנו מדברים על מה שעבור ישראלים רבים הוא חשוב מאוד. הרכב, הפירמה של הרכב וכוח הסוס שלו, יכולים למלא שעות ארוכות של שיחה בקרב כל מי שאוהב את הרכב שלו מאוד. מה שרבים אבל לא מדברים עליו מספיק הוא האתגר של תחזוקה נכונה של הרכב. כלומר, בדרך כלל התיקון נעשה לאחר מעשה. כאן אנחנו נמצאים כדי לדבר אתכם על חוק חשוב שרבים מדי לא מניחים עליו את דעתם.

אצלנו בחברת Engine Clean תקבלו שירות מעולה לניקוי הפיח

אנחנו עובדים בתחום של ניקוי פיח מהמנוע, או במילים אחרות: קרבון קלינינג, בחמש השנים האחרונות עם המכשור המתקדם ביותר בתחום. אנחנו מספקים טכנולוגיה חדשנית, אנשי מקצוע מעולים ועוד לשורה ארוכה של בעלי רכבים. בין אם מדובר על רכב וותיק שכבר נסע שלושים אלף קילומטרים ובין אם מדובר על מי שרוצה לבצע את פעולת התחזוקה בפשוטה הזו מידי שנה, אנחנו כאן כדי לתת לכם את המעטפת המלאה לשם כך.

למה צריך לבצע ניקוי פיח במנוע?

המנוע של הרכב שלנו הוא למעשה מזכיר במידה רבה כל מפעל גדול שאתם מכירים. כן, אי שם בתוך הרכב המצוחצח שלכם יש חלק שהוא לא נקי בכלל. מדובר על מה שהוא המקור לאנרגיה של הרכב שלנו. כל כלי רכב בעולם המודרני למעשה נע באמצעות שריפה של דלק שמייצרת חום ואנרגיה שמאפשרת לרכב, באמצעות הכלי המיוחד הזה, המנוע, להביא אותו קדימה. המנוע בנוי באופן כזה שיש בו שורה ארוכה של סתומים, צינוריות ופתחי איוורור שמאפשרים לאנרגיית החום הזו להיות תחת שליטה.

הצינורות ממוקמים כך שיעבדו כנדרש לכתחילה. אבל, כאשר נשרפת כמות גדולה של דלק, מה שכמובן נכון לרכבים שעברו כבר לא מעט קילומטרים וגם לרכבים שכביכול נראים 'חדשים', נוצר תוצר לוואי לשריפה הזו, זה הפיח שמתערבב עם שאריות השמן שקיימות במנוע ופשוט נדבק לדפנות.

ההצטברות של הפיח חוסמת את השסתומים השונים במנוע ומונעת איוורור של הרכב. יכול להיות שתרגישו בהתחלה שהרכב לא סוחב היטב, שקשה למנוע להניע וכן הלאה. אבל בהמשך, במידה ולא מטפלים בזה כנדרש, התוצאה עלולה להביא ממש להרס של הרכב ולשורה של ניסיונות תיקון.

חשוב לציין כי אולי שמעתם על התהליך בשם אחר: קרבון קלינינג, הוא המושג בו משתמשים לעתים אך הכוונה היא לאותו הדבר.

מה שורת היתרונות של הטיפול החשוב?

אחרי שהסברנו מדוע מבחינה פיזיקלית חשוב לבצע פעם בשנה לערך תהליך של קרבון קלינינג, אנחנו כאן כדי לתת את הדעת על היתרונות השונים שיש למהלך מהסוג הזה:

  1. אפשר כך לשמר איכויות של רכב וותיק באופן יחסי: הרבה פעמים אנחנו יכולים לראות לקוות מוטרדים מכך שיאלצו להיפרד מהרכב ששירת אותם נאמנה בעבר. מה שגם עולה לא מעט כסף וגם הוא פשוט לא תמיד נוח. פעולה מהסוג הזה תצליח לשמור על המנוע לתקופת זמן נוספת מה שאף פעולה אחרת לא תאפשר.
  2. על ידי הפעולה הזו תמנעו תקלות בעתיד: אין משהו שמוציא יותר כסף לא צפוי מתקלות ברכב. ניקוי פיח מהמנוע פשוט יעזור לכם להימנע מהאירועים הללו שיכולים להיות מטרידים, לא נוחים ומה שמשבש את כל שיגרת החיים.
  3. ניקוי מנוע מפיח אפשר לעשות בבית: אנחנו נגיע לאן שתגידו לנו לבוא. השירות פשוט ונוח וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקרוא לנו ואנחנו נגיע.

זה הזמן שלכם ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך האתר.

5/5 - (17 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן