ניקוי פיח מהמנוע

ניקוי קרבון קלין – מה זה בעצם ומתי צריך?

חברת Engine Clean המרכז לניקוי קרבון קלין, היא חברה הפועלת כבר 5 שנים בניסיון להפוך את הרכבים של כל אחד מאיתנו הרבה יותר בטוחים לשימוש, פחות מזהמים, נוחים לנהיגה וכן הלאה. תהליך ניקוי קרבון קלין מתבצע תוך שימוש במכשירים המתקדמים ביותר שיש לשוק להציע, במהירות וביעילות, שעה שהעובדים מגיעים עד לביתו של הלקוח כדי להעניק את השירות. 

איך מתבצע ניקוי קרבון קלין?

תהליך של ניקוי קרבון קלין הוא על פניו די פשוט. בעל המקצוע, נציג מטעמנו, מגיע לבית הלקוח, עם הציוד הנדרש ובתוך שעתיים לכל היותר, הוא מנקה את המנוע באופן מושלם, על מנת שכל גרגיר של פיח יעלם כלא היה. על פניו, הכל נשמע די פשוט, אבל חשוב לציין כי תהליך של ניקוי קרבון קלין דורש מיומנות וידע טכני.

פעולה לא נכונה, עבודה לא מדויקת וברגע, הרכב יוצא מכלל שימוש. בדיוק בגלל זה, אנחנו, כאן בחברת Engine Clean המרכז לניקוי פיח מהמנוע, עושים מאמצים אדירים, כדי להכשיר צוות עובדים מיומן, מי שידעו איך לטפל גם במקרים מורכבים. השירות, כמובן, רלוונטי לכל סוגי הרכבים, החל מאופנועים פשוטים וכלה ברכבים מסחריים.

למה חשוב לבצע את הניקוי לפחות פעם בשנה?

כל זה ועדיין לא נגענו בלב העניין, מדוע כל כך חשוב לבצע ניקוי קרבון קלין? הסיבה המרכזית היא העובדה, כי לאורך הזמן, המנוע, שורף דלק כדי לנוע, מה שמייצר כתוצר לוואי חלקיקים של פחם, אשר נדבקים לחלקים שונים של המנוע, באמצעות מולקולות שמנוניות, שהן תוצר הלוואי של השמן אשר משפר את ביצועי המנוע. עם הזמן, חלקיקי האבק והפחם מצטברים, כך שהחלקים השונים במנוע מתחילים לאבד מכוחם. במקרים בהם לא נעשים צעדים כדי לנקות את הלכלוך, אנחנו נראה שורה של סימנים מדאיגים:

  1. נראה עליה של כ-25% בצריכת הדלק: פשוט, משום שהרכב צריך להפעיל הרבה יותר כוח כדי להניע. מה שמביא לעליה בצריכת הדלק של המנוע.
  2. תהיה תחושה כזו, כאילו הרכב 'לא סוחב': כאמור, כל מקרה בו לא מתבצע ניקוי פיח מהמנוע, הרי שהרכב מתחיל לאבד מכוחו. לעיתים נראה כי עלינו 'לסחוט' את דוושת הגז כדי להביא את הרכב לבצע פעולה פשוטה לכאורה.
  3. תהיה עליה בשיעור הפיח היוצא מהמנוע ובשיעור זיהום האוויר היוצא מהמנוע: אם לא תערכו ניקוי קרבון קלין אחת לשנה, הרי שהרכב עלול להיכשל בטסט, פשוט כי הוא לא עומד בתנאי הסף בכל הנוגע לשיעור זיהום האוויר שהרכב מפיק.
  4. מנוע הרכב ישחק במהירות: בסוף, יצרן הרכב תכנן אותו כך שיצליח לספק את השירות לו אנחנו זקוקים לאורך פרק זמן ארוך. אם לא נדע לשמור עליו, התוצאה תהיה שחיקה עקבית ומיידית של מנוע הרכב, מה שיוביל אותנו למוסך שוב ושוב, כל פעם מחדש.

כמה עולה ניקוי קרבון קלין ומי חייבים לבצע את הטיפול?

תהליך של ניקוי פיח במנוע, או בשמו השני, ניקוי קרבון קלין, עולה בערך 450 ש"ח, כל עוד מדובר על מקרה פשוט יחסית. המחיר עלול לעלות, במידה ואנחנו מדברים על רכב עם מנוע גדול יחסית או על מקרים בהם הרכב לא הגיע לטיפול כבר זמן מה.

השירות רלוונטי לכולם, כאמור, אנחנו ממליצים על ניקוי מהסוג הזה, לפחות פעם בשנה. אבל, ישנן פעמים בהן הטיפול הוא הכרח המציאות. אם הרכב שלכם כבר גמע את שלושים אלף הקילומטרים הראשונים שלו על הכביש, אם אתם מחזיקים ברכב כבר כמה שנים טובות, זה הזמן לצאת לדרך.

אל תתפשרו – ניקוי פיח מהמנוע מבצעים אצל מומחים בתחום!

אנחנו נוטים להסתכל על הרכב שלנו, בתור המובן מאליו, כאילו הוא בכל מקרה, תמיד, ללא יוצא מין הכלל, יצליח לספק לנו את השירות בו אנחנו חפצים. אל תשכחו כי על מנת לשמור על הרכב שלכם, עליכם לדאוג לעבודות אחזקה שוטפות. חברת Engine Clean תשמח לעמוד לרשותכם, עבור ניקוי קרבון קלין.

אם אתם מחפשים אנשי מקצוע מנוסים, אם אתם רוצים לשפר את הביצועים של כלי הרכב העומד לרשותכם ולהפוך את המכונית לכלי שיצליח לשרת אתכם לאורך שנים, הרי שזה הזמן לפנות לנציגי השירות שלנו ולקבל מענה.

5/5 - (25 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן