ניקוי פיח מהמנוע

באיזו תדירות כדאי לבצע טיפול ניקוי פיח מהמנוע?

ניקוי פיח מהמנוע או בשמה הלועזי: קרבון קלינינג, זו פעילות הכרחית כדי להבטיח שהרכב שלכם ימשיך להגיב היטב לאורך זמן. אנחנו לא תמיד מודעים לכך אבל האמת היא כי גם הרכב שלנו, זה שנראה כאילו יחזיק לנצח, הוא לא באמת חסין בפני הכל. כמו במקרים רבים גם כאן, שורה של פעולות אחזקה פשוטות יאפשרו לכם ליהנות מהרכב שלכם גם הרבה שנים לאחר שחשבתם שהוא כבר לא יחזיק יותר. אמנם מדובר על פעולה לא שכיחה בארץ, אולי משום שפעולות אחזקה לרכב הן לא משהו שקל להבין את התוצאות שלו בדיעבד, אבל אין כל ספק שההשקעה תשתלם, כל עוד תקפידו על סדר פעולות נכונות כנדרש.

למה ניקוי פיח מהמנוע זו פעולה כל כך חשובה

ניקוי פיח מהמנוע זו הדרך בה אנחנו יכולים לקחת את השאריות של הפיח שהם כמובן תוצר של תהליך השריפה של הדלק ולנקות אותם. התהליך הוא כמובן תהליך שחייב להיעשות בעדינות הנדרשת משום שבמידה רבה המנוע הוא כמו המוח של הרכב והוא זה שמאפשר לרכב להתניע ולנוע. התהליך של הנעת הרכב הוא תהליך שמעורבת בו שריפה ואנרגיה המושתת על חום בטמפרטורות גבוהות במיוחד. לכן הוא חייב להיות מנגנון עם שסתומים שיבטיחו אוורור של המכונה הזו מפעם לפעם.

בנוסף, חשוב שנזכור כי היצרן ייצר מערכת נטולת פיח. הדבר נכון גם לממיר הקטליטי, לקרבורטור ולמערכות הנוספות שממוקמות במנוע. כאשר פיח מצטבר עליהן הן באופן אוטומטי עובדות פחות טוב והדבר משפיע בסופו של דבר על המערכת כולה. לכן, ניקוי פיח מהמנוע זו פעולה חשובה עד כדי כך. משום שמדובר על מה שאם לא עושים אותו באופן עקבי, פשוט מביא בדיעבד, לשחיקה מסיבית של הרכב.

זה שאתם לא רואים את זה קורה לא אומר שזה לא קורה

ניקוי פיח מהמנוע זה מה שכל רכב חייב לעבור מפעם לפעם. זה כמובן לא אומר שאין הבדל בין רכבים בעלי וותק על הכביש ובין רכבים שאתמול יצאו מהאריזה. אבל בין אם יש לכם רכב חדש ובין אם יש לכם רכב ישן, חשוב שתדעו שפשוט אסור לכם להזניח את הפעולה הזו, אסור לכם לשכוח את התהליך הזה ולהתייחס אליו בנפרד מכל תהליך תחזוקה שוטפת שהרכב עובר מידי שנה.

הרבה פעמים תגלו כי ההתמדה שברגע הראשון נראתה אולי מעט מוגזמת, היא הדבר שמאפשר לרכב שלכם להמשיך לשמש אתכם לאורך תקופה ארוכה, הרבה ממה שחשבתם שיהיה אפשר.

ניקוי פיח מהמנוע עושים אחת לשנה

תהליך של קרבון קלינינג צריך להתבצע אחת לשנה באופן תדיר, שכן הפיח כמובן מצטבר לאורך השנה. אנחנו מדברים על תהליך שמתרחש אחת לשנה כמובן במידה והאגזוז של כלי הרכב כמו גם חלקים אחרים שתפקידם לנקז את הפיח עובדים כמו שצריך לאורך שאר השנה, אם לא, זה הזמן לפנות למוסך.

חשוב לתת את העבודה למי שאתם יכולים לסמוך עליהם

לא סתם אנחנו מדברים על הרכב כך. רכב הוא הרבה מעבר למכונה פונקציונלית שתפקידה הוא להביא אותנו מנקודה אחת לאחרת. אנחנו מדברים על מכונה שיש לה ערך סנטימנטלי, היא מסמלת כמו סמל סטטוס והיא כמעט כמו 'בית על גלגלים'. לכן חשוב כל כך להפקיד את העבודה של ניקוי מנוע למי שאתם יכולים לסמוך עליהם שיעשו עבודה מעולה.

אנחנו, Engine Clean פועלים כבר חמש שנים בתחום ומחזיקים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו כן עם המכונות החדישות בתחום שמאפשרים לנו לטפל בכל סוגי הרכבים בכל פעם מחדש.

5/5 - (16 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן