ניקוי פיח מהמנוע

ניקוי פיח מהאגזוז

כאשר אנחנו מדברים על תחזוקה של מנוע הרכב. ללא תחזוקה שוטפת של הרכב, ניקוי פיח מהאגזוז, בסופו של דבר אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא כלי רכב איכותי העובד כמו שצריך מה שיכול להיות בהחלט חבל בסופו של דבר.

המנוע של הרכב שלנו חייב להיות במיטבו

כדי להביא אותנו ממקום למקום. מדובר במה שאנחנו אולי לא משקיעים בו הרבה מאוד מחשבה אבל הוא משהו שאנחנו במידה רבה חייבים לחשוב עליו כדי לנהל אותו בצורה נכונה. משום שבין אם אתם רוצים זאת ובין אם אתם לא רוצים זאת, המנוע שלכם עובר תהליך טבעי של שחיקה. כך שאין לנו ברירה אלא לקחת בחשבון את המשתנים השונים ולהתייחס אליהם ברצינות.

אז איך מבצעים ניקוי פיח מהאגזוז? ולמה חשוב כל כך לבצע ניקוי פיח מהאגזוז? על הכל נדבר בהרחבה ממש כעת.

ניקוי פיח מהאגזוז, מה המשמעות?

אז לפני שנדבר על ניקוי פיח מהאגזוז אנחנו כמובן צריכים להזכיר מה התפקיד של האגזוז למעשה. התפקיד של האגזוז הוא בראש ובראשונה לנקז את כל הפסולת שנמצאת במנוע ולהעביר אותה החוצה. לא סתם אתם רואים עשן מיתמר מהאגזוז בכל פעם כאשר אתם הולכים אחרי מכונית ברחוב.

כאשר אנחנו מדברים על ניקוי פיח מהאגזוז הדבר נשמע לעיתים מוזר עבור מי שבשמחה היו נותנים את הרכב עבור ניקוי פיח מנוע נהנקרא קרבון קלינינג. משום שבאמת, עבור כל חלק אחר ברכב אין להם שום בעיה למסור את הרכב עבור ניקוי. אבל במקרה של ניקוי פיח מהאגזוז הדבר נראה כמעט תמוה.

אלא שאנחנו יכולים להגיד לכם שגם בחלקים שעל פניו אמורים להיות ספוגים מעשן, כמות גבוהה של פיח לא טובה עבורם. כמות גדולה של פיח באגזוז סותמת אותו וגורמת לזיהום אוויר מה שלעיתים גורם לרכב לא לעבור את מבחן הרישוי בעקבות חריגה מהתקן של כמות הפיח הנפלטת החוצה, מה שכמובן מייצר לא מעט נזק. לכן אתם פשוט חייבים להקפיד על ניקוי פיח מהאגזוז.

איך יודעים מתי צריך לבצע ניקוי פיח מהאגזוז?

אז אתם כבר משוכנעים שהדבר הנכון לעשות כעת הוא למסור את הרכב עבור ניקוי פיח מהאגזוז, אבל מתי אתם יודעים שהגיע הזמן? הכנו לכם רשימה קצרה שתזכיר לכם מתי הגיע לבצע ניקוי פיח ברכב:

כאשר הרכב משמיע 'רעשים'

רעשים בדרך כלל מספרים לנו על פעילות לא תקינה של המנוע. כך שתהליך של ניקוי פיח ממנוע נשמע לנו כמו הדבר המתבקש במקרה הזה וכמובן תהליך של ניקוי פיח מהאגזוז.

כאשר נדמה שהרכב כאילו 'לא סוחב'

אז אתם יכולים להגיד שמדובר על מה שדורש תהליך של ניקוי פיח למנוע.

רכב שכבר נסע תקופת זמן די ארוכה

לאחר תקופת זמן על הכביש תמיד נכון למסור את הרכב לתהליך של קרבון קלין וניקוי פיח מהאגזוז והמנוע. אם לא עברתם טסט בעקבות חריגה מהתקן על זיהום אוויר, טיפול של ניקוי פיח מהמנוע יוכל לעזור לכם לעבור את הטסט בהצלחה וגם לנקות את הפיח מהאגזוז.

פיח מהאגזוז
פיח מהאגזוז

אנחנו יודעים שאין לכם זמן וכסף לזה אבל זה חשוב, אז מה עושים?

אנחנו יודעים שאתם עמוסים גם ככה עד מעל הראש. אתם צריכים לעמוד בשורה ארוכה של מטלות ומשימות, אתם צריכים לטפל ולהתעסק בלא מעט דברים שבשגרה. בדיוק בגלל זה אנחנו רוצים לדבר אתכם על כך שתהליך של ניקוי פיח מהאגזוז הוא ממש לא משהו שאתם חייבים לעבור בגללו במוסך.

אנחנו נשמח לבוא עד לבית שלכם ולבצע את התהליך אצלכם בחניה. לא רק זה, אלא שחשוב לדעת כי מחיר ניקוי פיח מהמנוע (הנקרא גם קרבון קלינינג) ממש לא חייב להיות גבוה בהכרח ויכול להגיע עד כמה מאות שקלים. משום שאנחנו מדברים על תהליך שהתפקיד שלו הוא למנוע שורה של תקלות עתידיות שהתיקון שלהם עלול לעלות הרבה יותר אנחנו בטוחים כי מדובר על הפעולה המשתלמת ביותר בסופו של דבר.

חברת Engine Clean עם שירותי רכב מקצועיים עד הבית

אנחנו נגיע עד אליכם עם ציוד מעולה וצוות מקצועי ומנוסה עבור ניקוי פיח מהאגזוז. אנחנו עובדים בתחום בחמש השנים האחרונות בהצלחה רבה. אנחנו מאמינים כי הרכב שלכם הוא מה שאתם משקיעים בו לכתחילה כל כך הרבה כסף ומשאבים, אין שום סיבה שלא תפקידו את הטיפול בו בידיים הכי טובות שאפשר.

אנחנו נגיע עד אליכם בשמחה וניתן לכם את כל מה שאתם צריכים כדי להבטיח שהרכב ימשיך לנסוע לתקופה ארוכה נוספת. אז אם אתם מחפשים מי שיבצע עבורכם ניקוי פיח מהאגזוז, אנחנו כאן למענכם תמיד.

5/5 - (14 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן