ניקוי פיח מהמנוע

ניקוי מנוע קרבון

ניקוי מנוע קרבון הוא מה שאתם במובנים רבים פשוט חייבים לכלי הרכב שלכם משורה ארוכה של סיבות. אמנם אתם לא טכנאי רכב ואין שום ציפייה שתבינו בדיוק כיצד הרכב שלכם אמור לעבוד, אבל אנחנו כן יכולים לתת לכם מעט רקע שיעזור לכם להבין למה ניקוי מנוע קרבון חשוב כל כך ואיך זה פשוט חוסך לכם את הטיפול בנזקים עתידיים.

אתם לא יכולים לוותר על ניקוי מנוע קרבון

בסופו של דבר המנוע של הרכב הוא המרכיב החשוב ביותר שיש לכלי הרכב שלכם להציע, בין אם תרצו בכך ובין אם לא. מדובר על מה שהוא למעשה מכתיב את הדבר לשמו נוצר הרכב, הוא תהליך הנסיעה.

כמו שרבים מכם יודעים ואנחנו רק נחזור על כך, המנוע הוא כלי ששורף דלק ומייצר ממנו אנרגיה. השריפה של הדלק מותירה מפסולת שהיא הפיח שאותו אנחנו רוצים לנקות במקרה של ניקוי מנוע קרבון. ניקוי פיח ממנוע הוא ניקוי של השכבה שההצטברות שלה מובילה בסופו של דבר להאטה משמעותית ביכולת של המנוע להגיב בצורה טובה לכל תרחיש.

ניקוי פיח מנוע דיזל

הרעיון של ניקוי מנוע קרבון הוא בראש ובראשונה לנקות את כל אותו פיח שבסופו של דבר מצטבר לאורך המנוע ומונע ממנו לפעול כנדרש. אם אתם שמים לב לכך שהרכב משמיע שורה של רעשים 'מוזרים', הרכב 'לא סוחב', לא פועל כנדרש, כל אלו אלמנטים שיכולים בהחלט להעיד על כך שמדובר על מצב שדורש התערבות. הרבה פעמים הפיח הוא מה שמונע מהמנוע לפעול כמו שצריך ולכן חשוב לנקות אותו. מטבע הדברים ניקוי פיח מנוע דיזל דורש מיומנות מסוימת וכמובן, את הכלים הנכונים לעבודה טובה ומוצלחת.

ניקוי פיח מנוע בנזין

ניקוי מנוע קרבון זו עבודה אותה צריך להפקיד בידיים של מי שיכולים לתת לכם ביצוע טוב ואיכותי ועליהם אתם יכולים לסמוך. אנחנו יודעים שלא פעם נדמה כאילו מדובר על פעולה עליה אתם מעוניינים 'לסמן וי' ולהמשיך הלאה. אבל האמת היא כי ניקוי מנוע קרבון זה מה שאם לא ייעשה על הצד הטוב ביותר, בסופו של דבר ייצור נזקים בהם יהיה הרבה יותר לטפל בדיעבד.

בדיוק בגלל זה חשוב כל כך להתייחס לתהליך של ניקוי מנוע קרבון ברצינות ולהתאים לכל מנוע את הניקוי הנכון לו. כמובן שתהליך של ניקוי פיח מנוע בנזין ידרוש כלים אחרים מאשר ניקוי מנוע דיזל וכן הלאה. היו ערניים לזה לכל אורך הדרך לתוצאה טובה ומועילה.

היום אפשר לקבל שירות מעולה במחירים נוחים עד הבית!

המזל הוא שאתם יכולים ליהנות משירות של ניקוי מנוע קרבון בקלות ללא מאמץ. הרי גם ככה אתם עמוסים בשורה של מטלות ודברים שאתם צריכים לעשות, כך שאנחנו לא נהיה מופתעים אם נראה כמה אתם שמחים מהאפשרות לקבל ניקוי פיח מהמנוע עד הבית בכל זמן שתרצו. אנחנו יודעים, אתם לא צריכים 'עוד משימות על הראש' יש לכם מספיק לכתחילה ואין שום צורך שיוסיפו לכם עוד. אבל אנחנו כאן בין היתר כדי להזכיר לכם כי אתם תמיד יכולים לקבל שירות מעולה בלי לצאת מהבית בכלל.

ניקוי מנוע קרבון

מה המחיר של ניקוי מנוע קרבון?

שאלה מוכרת עליה נענה בקצרה. בגדול, מדובר על שירות שעולה כמה מאות שקלים. בין 450-800 ש"ח המחיר משתנה בהתאם לכמות הק"מ, סוג הרכב ועוד. כך שאם אתם מחפשים טיפול קרבון קלינינג מחיר אנחנו יכולים לחסוך לכם את החיפוש. מה שכן חשוב לציין הוא שהתהליך הזה בדיעבד, לדעתם של רבים, פשוט מצליח לחסוך לא מעט כסף בתיקונים שונים עבור הרכב מה שבדיעבד, אנחנו בטוחים, ייצא לכם משתלם מאוד.

אנחנו, כאן בחברת  Engine Clean מחכים לכם

אם אתם מחפשים שירות אמין, מקצועי, ששוחה בתחום בחמש השנים האחרונות ועובד עם המערכות המתקדמות ביותר, אנחנו בטוחים שזו הכתובת שלכם. עבור ניקוי מנוע קרבון ועבור שורה של מהליכים שסופם הוא לאפשר לרכב שלכם להניע כמו שצריך ולהמשיך לשרת אתכם נאמנה לאורך זמן.

אנחנו כאן לכל שאלה, עם צוות מיומן וציוד מעולה. אז אל תמתינו, אם אתם רוצים שהרכב שלכם ימשיך פשוט לתת לכם מענה מעולה גם הרבה שנים קדימה, אתם לא צריכים לחכות שיעשה רעשים מוזרים או יפסיק לסחוב בעליה, פשוט קראו לנו ונפתור את הבעיה.

5/5 - (14 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן