ניקוי פיח מהמנוע

הרכב מרגיש חנוק? כך נטפל בבעיה

חברת Engine Clean המרכז לניקוי פיח מהמנוע היא חברה מובילה בתחומה לאורך חמש השנים האחרונות. השירות הוא שירות מקיף, אשר ניתן ללקוח במטרה לאפשר לו ליהנות ממנוע נקי מפיח, נקי מזיהום אוויר מיותר וכזה שיכול להמשיך ולספק לנהג את השירות המלא והטוב ביותר. אם אתם שהרכב מרגיש חנוק ולא זז אנחנו מגיעים עד לבית הלקוח, עם המכשירים המתקדמים ביותר ומבטיחים שירות יעיל ואפקטיבי, העומד על לא יותר משעתיים של עבודה רציפה.

איך נוכל לדעת כי הרכב מרגיש חנוק?

אמנם, אתם לא אנשי מקצוע, אבל בהחלט ישנם סימנים המעידים כי עלינו לבצע מספר עבודות אחזקה חשובות, כדי לאפשר לרכב שלנו להמשיך ולבצע את העבודה לשמה רכשנו אותו לכתחילה. אם אתם מרגישים את התחושה המוזרה הזו, כאילו האוטו לא 'מצליח לסחוב', אם אתם רואים עליה בצריכת הדלק של הרכב בשיעור העומד על מעל ל-25% משיעור צריכת הדלק הרגיל, אם אתם לא מצליחים לעבור טסט משום שבמקום הבדיקה טוענים כי הרכב פולט זיהום אוויר בשיעור חריג, אלו כל הסימנים המעידים על כך שעלינו לבצע ניקוי פיח למנוע, או קרבון קלינינג.

מה זה אומר בדיוק ניקוי פיח מהמנוע?

המנוע שלנו, פועל בזכות דלק אותו הוא שורף כדי לקבל אנרגיה. תוצר הלוואי של השריפה הזו אלו שאריות של פחם, הנדבקות לחלקים השונים במנוע ומצטברות שם. אם לא ננקה את שאריות הפיח, המנוע פשוט יתחיל לאבד מיכולותיו בכל יום. באופן טבעי, ככל שכמות הפסולת תהיה גדולה יותר, כך המנוע ידרש להפעיל הרבה יותר כוח ואנרגיה כדי להמשיך ולהפעיל את הרכב.

אם אתם מרגישים את התחושה הזו, כאילו 'הרכב מרגיש חנוק', זה הזמן לפנות לקבלת שירות מקצועי, בניסיון לפתור את הבעיה מוקדם ככל הניתן.

הרכב מרגיש חנוק ולא מאיץ
הרכב מרגיש חנוק ולא מאיץ

האם כולם צריכים לעבור את הטיפול הזה?

כאמור, ישנם סימנים מטרימים לכך שיש לבצע עבודות מסוימות, אם הרכב מרגיש חנוק. אבל, בכל אופן, אנחנו, בחברת Engine Clean המרכז לניקוי פיח במנוע, ממליצים תמיד על ביצוע העבודה לפחות פעם אחת בשנה, עבור רכבים שעברו את סף 30 אלף הקילומטרים ועבור מי שכבר נוהגים ברכב שלהם לא מעט שנים.

אפילו אם אתם עדיין לא מרגישים את התחושות שציינו לעיל, הרי שאתם תגלו מהר מאוד, כי ביצוע עבודות התחזוקה הללו באופן שוטף, כלומר, אחת לשנה, יבטיחו את המשך הפעילות של הרכב, בצורה תקינה לאורך שנים קדימה.

כמה עולה השירות ומה הפרטים הטכניים שכדאי לדעת?

המחיר עבור ניקוי פיח במנוע, מתחיל ב- 450 ש"ח. בדרך כלל, העבודה עורכת שעתיים לכל היותר, כאשר אנחנו לוקחים בחשבון את גודל המנוע ומנסים לחשב מתי הייתה הפעם האחרונה בה ביצענו ניקוי מהסוג הזה. אתם לא חייבים להגיע למצב בו יש תחושה כאילו הרכב מרגיש חנוק, כדי להבין כי העבודה תשתלם לכם לאורך הזמן.

גם משום שתמצאו את עצמכם מבלים פחות שעות במוסך, גם משום שלא תדרשו לצרוך דלק בשיעור עולה לאורך שנים. לא רק זה, משום שהעבודה מתבצעת בבית הלקוח, הרי שאתם אפילו לא נדרשים 'לבזבז זמן', יקר בשביל ליהנות מהשירות המקצועי שלנו.

הרכב חנוק ולא זז
הרכב חנוק ולא זז

בסוף, כדי שהרכב ימשיך לעבוד, אנחנו צריכים לטפל בו

הכי קל זה להתעלם מהסימנים המקדימים, גם אם הרכב מרגיש חנוק, לצערנו, ישנם רבים שלא עושים את מה שצריך כדי להבטיח כי הרכב ימשיך לשרת אותם לאורך הזמן.אבל אל תשכחו, בסוף, הרכב עובד על פי תכנית עבודה סדורה. אם אנחנו לא נעשה את מה שצריך כדי לשמור עליו, אנחנו נמצא את עצמנו מתמודדים עם אתגרים שאפשר היה להימנע מהם.

כלי הרכב שלכם הוא הרבה יותר ממכונה המבצעת פעולות מסוימות. הרכב שלכם, הוא כלי בו אתם תלויים כדי להגיע לעבודה בזמן וכדי לפזר את הילדים במסגרות. אם לא נעשה את מה שצריך כדי לטפל בו, הרי שלא תוכלו לסמוך עליו לאורך השנים.

הרכב מרגיש חנוק? ניקוי פיח למנוע הפיתרון לבעיה

אנחנו, חברת Engine Clean המרכז לניקוי פיח במנוע, כבר ממתינים לכם על הקו, כדי להעניק לכם שיחת ייעוץ אישית, בכל רגע. אם אתם רוצים לשמוע עוד על הנושא, אנחנו כאן כדי להסביר הכל. תוכלו כמובן, בכל שלב, לבחור לפנות אלינו ולקבל מענה אישי מנציג שירות.

5/5 - (25 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן