ניקוי פיח מהמנוע

מה זה בעצם קרבון קלינינג?

תהליך של קרבון קלינינג הוא כמובן תרגום מאנגלית ובעברית פשוטה אנחנו מדברים על ניקוי של פיח מהמנוע. ניקוי של פיח מהמנוע הוא פעולה אותה צריך לבצע אחת לשנה אם אתם רוצים לשמור על הרכב שלכם תקין לאורך זמן.

הטיפול חשוב לתחזוקת המנוע ושמירה כללית של החלקים השונים

כמו בעולמות אחרים, כדי להבטיח שלא יהיו תקלות שונות ומשונות, חשוב מאוד להקפיד על פעולות תחזוקה. לדוג' כשאתם רוצים שהדלת תיסגר ושהמנעול לא יחרוק, חשוב לשמן את הצירים. אם אתם רוצים לשמור על הרכב שלכם לאורך זמן, מעבר לכלל הטיפולים שאתם וודאי משקיעים בהם לפני טסט, חשוב גם להשקיע במה שנקרא ניקוי פיח מהמנוע.

מדובר על פעולה שבאופן כמעט מוזר לא הייתה רווחת בישראל עד לפני כמה שנים בלבד. הסיבה לכך היא כמובן בעיקר המחסור בידע שמנע מרבים לפעול בצורה נכונה בסופו של דבר. קרבון קלינינג הוא לא עוד משהו שאתם צריכים לעשות כי אתם רק רוצים לעבור טסט. מדובר על פעולה שבסופו של יום יכולה לעזור לרכב שלכם להחזיק עוד הרבה מאוד שנים קדימה.

טיפול לרכבים וותיקים אבל לא רק

קרבון קלינינג הוא למעשה הניקוי של כל הפיח שנוצר כתוצר לוואי מהדלק שנשרף בתוך המנוע. קרבון קלינינג הוא תהליך בו אנחנו למעשה רוצים להחזיר את המנוע למה שהוא היה קודם, לפני כל הנסיעות הארוכות שנסענו בו. ניקוי פיח במנוע הוא מה שיש בו שורה של יתרונות:

  • חוסך רעשים מהמנוע
  • מאפשר שימור של חיי המנוע לאורך זמן
  • עוזר למנוע שהוגדר בתור מנוע שלא 'סוחב' לחזור למה שהיה בעבר.
  • מונע תקלות בממיר הקטליטי, בטורבו, בפרפר מצערת ועוד.

 

כאמור, כאשר מדובר על רכבים וותיקים שכבר סובלים משורת התקלות הללו, מדובר על פעולה הכרחית, אחרת הרכב לא יחזיק מעמד לאורך זמן. אבל, אם מדובר על רכב יחסית חדש, עדיין כדאי מאוד לדאוג לכך שהטיפול יבוצע. אנחנו מדברים על עבודה פשוטה וקלה שיכולה להתרחש ממש ליד הבית שלכם. מדובר הרבה פעמים על מה שיש לו את היכולת למנוע עוד שורה ארוכה של תקלות מצטערות בעתיד.

טיפול קרבון קלין למנוע מבצעים פעם בשנה

הרבה פעמים לקוחות שואלים אותנו כל כמה זמן לבצע את הטיפול. אנחנו אומרים שבכל שנה צריך לבצע אותה ולא יותר מכך. כאמור, אנחנו מדברים על מה שהוא באמת לא טרחה גדולה עבור הלקוח הממוצע. אבל מה שהוא הרבה פעמים לא משהו שזוכרים לעשות בתוך העומס הקבוע של המשימות ביום יום.

אנחנו כאן כדי לציין את העובדה כי אם תקבעו עכשיו טיפול, זה רק סביר להניח שתצליחו מעכשיו להתמיד בו שנה אחרי שנה באופן עקבי. אנחנו יודעים שקשה לראות את זה לפעמים אבל באמת הפעולות הקטנות הללו של התחזוקה, בסופו של דבר, הם מה שישמור על הרכב שלכם גם הרבה מאוד שנים קדימה.

אנחנו מביאים לכם את טכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום ניקוי הפיח לרכב!

קרבון קלינינג זו עבודה שדורשת דיוק, ידע והעמקה. אנחנו רצינו להביא לכם את המכשירים הטובים ביותר כדי להבטיח שהרכב שלכם יחזיק מעמד וייתן את מה שהוא צריך לתת גם שנים קדימה. כאמור, אנחנו מגיעים עד בית הלקוח עם ציוד מקצועי.

חמש שנים של ניסיון עומדות מאחורינו ובעיקר הטכנולוגיה שבשנים האחרונות פורצת כל סכר בכל תחום. אנו ב-Engine Clean מזמינים אתכם ליצור איתנו במהירות כדי שנוכל לקבוע ולתת לכם את השירות הכי טוב שאנחנו יודעים לתת במחירים משתלמים, שווים לכל כיס.

5/5 - (19 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן