ניקוי פיח מהמנוע

הרכב לא סוחב בעליות? זה הפיתרון

אנחנו, חברת Engine Clean המרכז לניקוי פיח מהמנוע, רוצים לשתף אתכם בידע מקצועי, אשר יעזור לכם להבין טוב יותר מדוע הרכב לא סוחב בעליות. נדבר על ניקוי פיח במנוע, על המשמעויות של הטיפול, על הסיבות בגינן הרכב לא מאיץ או לא עובר טסט וכמובן, נביא הצעות אופרטיביות שיאפשרו לכם לפתור את הבעיה בקלות. אנחנו מתחילים עכשיו.

האמינו לנו, אף אחד לא אוהב להתמודד עם תקלות ברכב. הרי כולנו פשוט תלויים בו כדי שנצליח לבצע אינספור פעולות ביום, יום. אנחנו צריכים את המכונית כדי להגיע לעבודה, אנחנו צריכים אותה על מנת שנוכל לפזר את הילדים במסגרות, אנחנו צריכים את המכונית שלנו לעיתים תכופות, ממש כל הזמן. כך שכאשר יש תקלות ברכב, הרי שתחושת המועקה היא בהחלט תופעה מוכרת. הטיפול החדשני שיכול לעזור למצב שהרכב לא סוחב בעליות הינו – ניקוי פיח מהמנוע. כל המידע לפניכם.

התשובה לשאלה, למה הרכב לא סוחב בעליות?

בסוף, הרכב מבצע פעולה פשוטה כדי שזה יצליח להמשיך לנוע. המנוע, צורך דלק, אותו הוא שורף ומפיק אנרגיה. האנרגיה מזיזה את הגלגלים וזה מה שמאפשר למכונית להגיע מנקודה אחת לאחרת בלי בעיה. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל, בדרך כלל, כתוצר לוואי מפעולת השריפה, נוצרים חלקיקים של פיח ואבק, אשר לא מצליחים לצאת, באמצעות הממיר הקטליטי והאגזוז החוצה, אלו, נותרים בפנים.

לאורך הזמן, החלקיקים הללו מכבידים על החלקים השונים במנוע וזה מתחיל להיחלש. הסיבה לכך שתהיה תחושה כאילו הרכב לא סוחב בעליות, תהיה העובדה כי על הרכב לצרוך כמות גדולה יותר של דלק ושל אנרגיה, על מנת שזה יבצע פעולות פשוטות.

אבל האמת היא כי אתם ממש לא חייבים להגיע לסיטואציה בה רכב לא מאיץ כמו שצריך, אתם לא צריכים בהכרח להגיע לסיטואציה בה הרכב צורך דלק בשיעור גבוה עד עשרים וחמישה אחוזים, יותר מזה שהוא צורך במידה והמנוע נקי. אפשר לבצע עוד היום פעולות שיטיבו עם המנוע ואפילו, ימנעו שחיקה ובלאי לאורך הזמן.

מתי יש לבצע את הטיפול ומי זקוקים לו במיוחד?

זה לא משנה אם אתם מגיעים עם הרכב לניקוי פעם בחודש, כל עוד לא נעשתה עבודת קרבון קלין או בשמה השני, ניקוי פיח במנוע, הרי שהרכב לא בהכרח ימשיך לעבוד באותו האופן לאורך זמן. כאמור, אין סיבה להמתין לרגע בו הרכב לא מאיץ, אפשר פשוט, להזמין את השירות מראש.

ההמלצה שלנו היא לקבוע, באופן קבוע, פעם בשנה, טיפול עבור ניקוי הפיח מהמנוע. הכלל הזה רלוונטי למי שמחזיקים ברכב שנסע שלושים אלף קילומטרים או יותר ועבור מי שמחזיקים ברכב בערך חמש שנים. אגב, גם אם הרכב נרכש מיד שניה, הוא עומד בקריטריונים הדורשים טיפול לפחות פעם בשנה.

ישנם יתרונות נוספים לקביעה של טיפולים מהסוג הזה. אנחנו נראה ירידה של כ-25% בצריכת הדלק, מה שיחסוך לכם לא מעט כסף. הרכב יעבוד בקלות רבה יותר, הוא יצליח לעבור טסט בלי שום בעיה, כי כמות זיהום האוויר אותו הרכב פולט תרד באופן משמעותי, כך שבהחלט, תמיד טוב להקדים תרופה למכה.

הרכב לא סוחב בעליות
הרכב לא סוחב בעליות

איך מתבצע השירות שלב אחרי שלב?

משך הטיפול של ניקוי פיח במנוע עומד על בין שעה לשעתיים, כך שאתם לא צריכים לחשוש מכך שהמכונית תושבת לפרק זמן ממושך. העובדים, מגיעים עם מכונה מיוחדת, אשר יודעת לאסוף את כל גרגירי האבק והפיח בלי לפגוע במנוע הרכב.

על פניו, כל עוד אתם מזמינים את האנשים הנכונים, העבודה עצמה לא צריכה להיות מסובכת. אבל, חשוב לזכור כי לא כולם מחזיקים בידע הטכני הדרוש למשימה. אפילו תנועה קטנה שאינה במקום, יכולה להביא לנזק משמעותי. לכן, חשוב כל כך לבחור באנשים הנכונים לתפקיד.

כמה עולה הטיפול של ניקוי פיח מהמנוע?

המחיר עבור ניקוי פיח במנוע מתחיל ב- 450 ש"ח. המחיר יעלה אם אנחנו מדברים על רכב לו מנוע גדול במיוחד או על רכב שלא נערכו בו עבודות תחזוקה כבר זמן מה. לשאלות ופרטים נוספים, הנציגים של Engine Clean המרכז לניקוי פיח מהמנוע, כבר ממתינים לכם על הקו.

כאמור, בין אם אתם מרגישים כי הרכב לא סוחב בעליות או אם יש תחושה כאילו הרכב לא מאיץ, אם אתם רוצים פשוט לדאוג לרכב לכתחילה ולמנוע תקלות בעתיד, זה הזמן להזמין אנשי מקצוע שיטפלו ברכב לפני ולפנים. העבודה די פשוטה בסופו של דבר. אנשי המקצוע של חברת Engine Clean המרכז לניקוי פיח במנוע, יגיעו עד אליכם.

5/5 - (25 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן