ניקוי פיח מהמנוע

ניקוי פיח ממיר קטליטי

ממיר קטליטי הוא צינור קטן המחובר למנוע של הרכב. התפקיד של ממיר קטליטי הוא להמיר את העשן שיוצא כתוצאה מהשריפה של דלק במנוע ולהפוך אותו לחומר מזהם פחות.

לקוחות יקרים שימו לב! אנו לא מבצעים פירוק/שיפוץ/החלפה של הממיר כלל!

הטיפול מתבצע בשיטת קרבון ניקוי פיח – במידה והממיר סתום לגמרי הטיפול לא יעזור.

ניקוי פיח ממיר קטליטי, אתם חייבים את זה לרכב שלכם

לאורך השנים, עם המודעות לחשיבות הרבה של שמירה על הסביבה ועל הבריאות של כל אחד ואחת מאיתנו, ממיר קטליטי הפך להיות חלק אינטגרלי מרוב הרכבים שאנחנו מכירים היום.

ניקוי פיח ממיר קטליטי הוא חשוב כמו שכל תהליך של ניקוי פיח מנוע חשוב. כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לאפשר לרכב שלכם להמשיך לנסוע היטב גם בהמשך, נמצא ממש כאן, במאמר הזה.

למה בכלל צריך לנקות פיח מהמנוע?

ניקוי פיח ממיר קטליטי הוא חלק מכל מה שנוגע לניקוי של פיח במנוע. הרבה פעמים עולה השאלה הטבעית, למה בכלל צריך לבצע ניקוי של פיח מהמנוע והתשובה שלנו מורכבת מכמה חלקים. הראשון הוא והמשמעותי זה שבכל רכב מתרחשת שריפה של דלק המייצרת פיח בסופו של דבר. אגב, זה ממש לא משנה אם מדובר על מכונית יקרה או זולה, על מרצדס או טיוטה.

הפיח בדרך כלל יוצא דרך האגזוז, מומר לחומר אחר דרך הממיר הקטליטי וכן הלאה. אבל מטבע הדברים, אחוז מסוים של הפיח פשוט מצטבר. הסיבה לכך היא המפגש של חלקיקי פיח זעירים עם חלקיקי שומן שנשארים ברכב ומובילים בסופו של דבר להיווצרות של פיח במנוע שמקשה על הרכב לתפקד כנדרש.ניקוי פיח ממיר קטליטי

מתי יודעים שהגיע הזמן לבצע ניקוי פיח ממיר קטליטי?

בדרך כלל אנחנו לא נזכיר טיפול מהסוג הזה כאשר מדובר על רכב חדש. בדרך כלל אנחנו נדבר על טיפול מהסוג הזה אחרי שהרכב עבר דבר אחד או שניים. מדובר על תהליך שמיועד באמת לרכבים ותיקים על הכביש ומשהו שמהרגע בו מבצעים אותו נכון לבצע אותו אחת לשנה לערך. יש פעמים בהם יהיו סימנים מקדימים כמו רעש מוגבר במנוע, תחושה כזו כאילו הרכב 'לא סוחב' וכן הלאה.

ניקוי פיח ממיר קטליטי הוא חלק מהתהליך כולו

ניקוי פיח ממיר קטליטי זה לא דבר שעושים במנותק משאר התהליך. אנחנו מדברים על מה שהוא חלק מניקוי פיח במנוע אותו יש לבצע כל פעם. אלא שאנחנו כן מדברים על תהליך שדורש ידע קודם כל, היכרות עם הרכב ואת היכולת והמיומנות לבצע את העבודה כנדרש.

כאשר אנחנו מדברים על ניקוי פיח במנוע, ניקוי פיח ממיר קטליטי וכן הלאה, אנחנו בראש ובראשונה מדברים על מה שאמור למנוע נזקים עתידיים ולא להוסיף תקלות. בדיוק בגלל זה חשוב כל כך להפקיד את העבודה בידיים של מי שאתם יכולים לדעת שיעשו את העבודה כמו שצריך מהרגע הראשון. מדובר על מה שהוא במובנים רבים ממש קריטי להצלחה של התהליך.

ניקוי פיח ממיר קטליטי עד הבית

היום אתם יכולים לקבל שירות של ניקוי פיח ממיר קטליטי עד הבית. אנחנו יודעים שאתם עמוסים בהרבה מאוד משימות ואנחנו רוצים להיות כאן עבורכם כדי להקל עליכם בתוך רצף העבודה השוטפת. אנחנו מזמינים אתכם לקבל שירות של ניקוי פיח ממיר קטליטי עד הבית כדי לא לבזבז זמן מיותר גם אם מדובר על תהליך חשוב מאין כמותו. כמובן שגם אם העבודה לא נעשית במוסך, אנחנו עושים הכל כדי לתת לכם חווית שירות טובה ומשמעותית על הצד הטוב ביותר.

לקוחות יקרים שימו לב! אנו לא מבצעים פירוק/שיפוץ/החלפה של הממיר כלל!

הטיפול מתבצע בשיטת קרבון ניקוי פיח – במידה והממיר סתום לגמרי הטיפול לא יעזור.

Engine Clean כאן עבורכם

ניקוי פיח ממיר קטליטי זה מה שאתם צריכים להפקיד בידיים של מומחים. אנחנו מתחייבים לתת לכם ניקוי פיח ממיר קטליטי בצורה מקצועית ובמחיר משתלם כדי להבטיח כי בסופו של יום תוכלו לשמור על הרכב שלכם לאורך שנים.

ניקוי פיח ממיר קטליטי זו עבודה המבוצעת במיומנות ובמקצוענות אין קץ. אנחנו מקפידים על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וכבר חמש שנים פועלים בכל הארץ כדי לבצע ניקוי פיח ממיר קטליטי וכמובן ניקוי פיח במנוע בצורה הטובה ביותר.

אז אם אתם מתלבטים זה הזמן שלכם ליצור קשר. ניקוי פיח ממיר קטליטי בזמן לא פעם ולא פעמיים מאפשר מזעור של נזקים שעלולים בטווח הרחוק להיות דרמטיים. אנחנו נגיע עד אליכם עם הציוד הטוב ביותר ונבצע את העבודה מההתחלה ועד הסוף.

5/5 - (14 דירוגים)

הטיפול הינו חשוב לתחזוקת המנוע ובעזרתו נשמור על אורך חי המנוע וחלקיו השונים. 

נציין ונאמר שהטיפול מתאים לכל סוגי הרכב בין אם מדובר ברכב פרטי/מסחרי/אופנועים/כלי שיט ועוד.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

אין מחיר אחיד לטיפול, באתר ישנו מחירון כללי לעלות הטיפול. על מנת לקבל מחיר מדויק ישנם כמה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר: סוג הרכב, כמה הק"מ שהרכב עבר, נפח מנוע ועוד.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

נריה עזריאל
נריה עזריאל
קרית אונו
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן וטיפלו ברכב בצורה מצוינת, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשקלון
קרא עוד
החברה מ-enigne clean נתנו שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה הנציג הסביר על תהילך הטיפול ועד הרגע בו בוצע הטיפול ברכבי, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
דניאל פרבר
דניאל פרבר
הרצליה
קרא עוד
אחרי הטיפול של ניקוי הפיח במנוע אני יכול להגיד חד משמעית שיש הרגשה בחוויית הנהיגה ברכב. גם לאחר בחינה של צריכת הדלק ולאחר שבדקתי כמה פעמים כעת יש חיסכון של כ-20%. הטיפול שווה כל שקל ואני בטוח שגם שנה הבאה אבצע אותו. מומלץ בחום.
עומר ישראל
עומר ישראל
ראשון לציון
קרא עוד
טיפול משמעותי ומצוין לתחזוקת המנוע! שמעתי כדרך אגב על הטיפול והתקשרתי לברר מה זה ניקוי פיח מהמנוע. לאחר הסבר מעולה שקיבלתי מהנציג תיאמתי טיפול לשני הרכבים שלנו. הגיעו עד לבית ונתנו שירות מקצועי יחד עם מחיר הוגן ביחס למתחרים.
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת!

קיבלת מאיתנו 5% הנחה נוספים!

דילוג לתוכן